czwartek, 11 października 2012

Snow White.

Te zdjęcia w ogóle nie miały się pojawić ze względu na nieciekawe, ciemne tło, jednak dlatego, że zdjęcia ostatniego zestawu z burgundową skórą na czele przypadkowo straciłam, a w zanadrzu aktualnie innych nie posiadam, publikuję ten zestaw. Bardzo spodobały mi się białe total look'i, a do tego bluzki z baskinką, więc przygotowałam własną stylizację. Zdjęcia są oczywiście sprzed 1,5 miesiąca, kiedy było jeszcze cieplutko. Teraz nie odważyłabym się tak wyjść;)

top- orsay; skirt- new yorker; shoes- centro; bag- f&f; necklace- błyskotka

9 komentarzy:

  1. ależ cudownie wyglądasz! mego kobieco, sexi i oczywiście moja uwielbiona biel:D!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo nareszcie pojawił się tu ten zestaw!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. i thought it was a dress! Looks great x

    OdpowiedzUsuń
  4. łał zestaw rewelacyjnie mi się podoba :)
    naszyjnik bardzo fajny.

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you, However I
    am having difficulties with your RSS. I don't know the reason why I can't join it.
    Is there anyone else having similar RSS issues?
    Anyone that knows the answer will you kindly respond?
    Thanks!!

    my homepage; laptops under 300 dollars

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear, beautiful post!!! Would you like to follow each other? And if you want there's an open giveaway on my blog: $50 Oasap Gift Card! I'll wait for you ♥

    My Blog ♥
    Instagram
    Youtube
    Facebook
    Twitter

    OdpowiedzUsuń