poniedziałek, 21 maja 2012

Black& gold... and silver;)

Dziś w wersji bardziej rock'owej. Długo zastanawiałam się z czym połączyć te złote szorty, aż w końcu postanowiłam podkraść bratu (znowu;) jego t-shirt z czachą i dołączyć srebrną bransoletę, bo kto powiedział, że złoto ze srebrem nie może wyglądać dobrze;) Na loafersy też się naczekałam, ale cierpliwość popłaca i w końcu udało mi się je nabyć w atrakcyjnej cenie:) A już następnym razem, szorty w wersji pastelowej:)

 shorts- new yorker; t-shirt- zara; jacket- sh/diy; bag& loafers- f&f, arm cuff- cubus;

30 komentarzy:

  1. szorty są świetne! bardzo mi się podoba też fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, kobiecy zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie wyglądasz! aaa chyba zakochałam się w tym zestawie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. I bardzo dobrze połączyłaś spodenki! Mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Love these shorts and that top is super cute, too.

    http://theleatherskirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość wygląda świetnie! Spodenki są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa bransoleta, choć myślę, że skrócona o połowę prezentowałaby się trochę korzystniej :-)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny masz majkijaż! bardzo stylowy, idealna kreska! zestaw pasuje do Ciebie, najbardziej urzekła mnie ta ogromna bransoleta!

    Serdeczności,
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! great outfit :D
    xx
    http://cirqueduseneca.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny look, bardzo przemyślana stylizacja.

    Pozdrawiam!


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny zestaw, cekinowe zlote spodenki sa niesamowite i raczej niezbyt proste do noszenia, ale udalo ci sie je idealnie skomponowac z czarnym t-shirtem, dodatki roniez w kolorze zlota to pomysl trafiony w 10

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz genialnie ! Bardzo przypadły mi do gustu szorty w połączeniu z marynarką. Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo faajny zestaw z pazurem ;)




    Pozdrawiam, Karina


    www.my-obsession-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. strasznie mi się podoba ten t-shirt, no i oczywiście te perfekcyjnie namalowane kreski na powiekach ;) musisz mieć do tego cierpliwość :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko idealnie pasuje moim zdaniem:D Love

    OdpowiedzUsuń
  16. Trafne połączenie, wyglądasz w nim świetnie

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz przepięknie kochana :) sama chętnie bym się tak ubrała! świetna bransoleta !

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz, bardzo podoba mi się połaczenie złota z czernią :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie :)


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne szorty i bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz :) szorty są boskie !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie się prezentujesz. :) Szorty i bransoleta - SUPER! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cool!!! i love these photos!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podobają mi się twoje stylizacje, z przyjemności obserwuję :) jest szansa na pojawienie się nowego wpisu? :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. nooo to nie mogę się już doczekać:)!

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacja! Szorty są tu moimi faworytami ;)

    OdpowiedzUsuń